Toto je upravená offline kópia zrušeného fóra z websitex5.blueforum.cz s obsahom ku 9.11.2016. Offline kópia nie je editovateľná , je bez možnosti vyhľadávania , registrácie a prihlásenia užívateľa.
V texte tlačidiel menu nefunguje vyhladzovanie fontov Anti-alias text.
V texte tlačidiel menu nefunguje vyhladzovanie fontov Anti-alias text.
Fonty v menu, ktoré boli predtým pekne vyhladené sú teraz vo v.10 škaredo
štvorčekovo hranaté. Pri zakliknutí Anti-alias nie je vidno žiadnu zmenu
ani v náhľade. Vo Ver.9 v demo je pekne vidno už v náhľade rozdiel pri
zakliknútí tejto funkcie.
Dá sa to nejako inak ošetriť, aby to opäť pekne vyzeralo?
V slovenskom preklade je to: použiť vyhladzovanie hrán textu
Skúšam a mne to funguje.
Samozrejme musia byť nastavené nejaké správne farby pozadia a fontu, aby ten
anti-alias mal čo najlepší efekt.
Naozaj. Na PC mám SK verziu X5 z 20.03.2013, tam to vyhladzovanie funguje.
Na NB mám EN verziu, úplne tú prvú z 13.3 tam to nefunguje. Idem to teda
preinštalovať. Na novo stiahnutý inštalačný súbor má o vyše 200kb viac
ako pôvodný, tak tam zrejme nejaké opravy a zmeny budú.
Vďaka.
no mne to funguje perfekt napr. font Tahoma a je to dosť rozdiel keď to zapnem a mám SK verziu 10. 0.0.20
No môže ma poraziť. Preinštaloval som ten pôvodný anglický Website X5
v.10 súborom dnes stiahnutým, ktorý už obsahuje aj slovenčinu, ale chyba a
anti-aliasingom stále pretrvávala. Tak som pôvodnú inštaláciu
z 13.3 komplet odinštaloval a dnešný súbor som dal inštalovať načisto
znova. Na to mi vypísalo, že chyba aktivácie, lebo som zadal priveľa
žiadostí o odomknutie. Prvý krát som kúpil „novinku“ a takto to
dopadlo. Vždy čakám minimálne tri mesiace, pokým sa odchytajú chyby, teraz
som bol nedočkavý a dopadlo to nafigu.
Ďalší, komu to vyhladzovanie fontov nefunguje…
http://answers.websitex5.com/post/55398
[6] No a tam odpovedá priamo programátor, že to bolo v beta verzii
opravené.
Nemali ste predtým inštalovanú beta verziu?
Tá chyba aktivácie čo Vám vyhodilo to pôjde inštalovať, ale asi až na
ďalší deň, alebo ešte neskôr.
To je ochrana výrobcu pred inštalovaním na viac ako 2pc v jeden deň.
Vďaka. Počkám teda a NB vyskúšam preinštalovať neskôr.
Problém s chybou „314“ pri inštalácii vyriešený. Podpora na www.anwers.websitex5.com nevedela nič poriadne poradiť, len
dokola omielali, že mám tri inštalácie.
Nakoniec som ale zistil, že problém bol v jazykovej verzii. Ako prvé som si
13.03.2013 nainštaloval WX5 Evo10 v anglickej verzii, lebo SK verzia ešte
nebola k dipozícii. Na druhý deň som s tým istým licenčným kľúčom
nainštaloval už novšiu SK verziu na druhý počítač. Po pár dňoch som
vymazal anglickú verziu na prvom počítači a inštaloval som update so
slovenčinou. Na to mi ale vyhodilo hore spomínanú chybu 314. Nevedel som
s tým pohnúť, ani podpora z Incomedie.
Pretože stále mi nešilo spustiť WX5 Evo10 na prvom počítači, čo ma hodne
štvalo, dnes mi napadlo odinštalovať SK verziu a nainštalovať úplne
najnovšiu verziu Evo 10.0.2.24, ale v EN verzii. Inštalácia aj registrácia
prebehli úplne bez problémov.
Takže haluz je v tom, že hoci som si objednal licenciu na SK verziu, tak ak
som prvú inštaláciu urobil na EN verziu, tak potom mi už registrácia SK
verziu neberie. No zároveň som s tým istým kľúčom v iný deň
nainštaloval rovno SK verziu na druhý počítač a tiež to prebehlo bez
problémov.
Uff, divné. Hlavne, že to už ide. Len škoda, že podpora zo
strany výrobcu stála za figu.